عنوان اول مربوط میشه به این پست سعید رمضانی و  تلاوت عبدالباسط از داستان یوسف و زلیخا وقتی خوندم.با خودم گفتم یه یاد هستی (به افتخار )

برشی از مطلب سعید

زلیخا درها را محکم می‌بندد، رو  به یوسف می‌گوید:

بیا که از آن توام،

بیا که از آن توام،

بیا که از آن توام،

بیا که از آن توام،

لینک قرائت عبدالباسط از آیه ۲۳ سوره یوسف

سرگرد حسینی زارچ،گذشته در پادگان(سرهنگ حسینی زارچ حال حاضر پاگادن) بزنیم و بنویسیم.معلم آموزش نماز و عقیدتی.

قبلا تو این پست در موردش و داستانش گفته بودم (دوران خدمت سربازی بهترین دوران زندگی من)

صدای خوب،میتونه ایمان و اعتقاد آدم رو از این رو به اون رو کنه.میتونه کاری باهات کنه هیچ وقت نتونی یک لحظه،یک خاطره و یک بخش و تیکه ای از زیباترین دقیقه و ثانیه ها عمرت رو فراموش کنی.

و حسرت بخوری که ای کاش تو هم همون صدا رو با همون کیفیت و زیبایی  داشتی.

و چرا این که قاری قران نشدی.

توی کلاس نشسته بودیم.سرگرد با همون لب همیشه خندونش بعد از  احوال و پرسی خاص خودش- نظیر نداشت "انتخاب کلمات و ادا و اطوار ها و میمیک صورت" اولین کاری که میکرد.تلاوت قران بود.کلمات نمی تونند.این همه شگفتی و زیبایی رو توصیف کنند.فقط همین رو می تونم بگم.یکی از بچه ها اینقدر تحت تاثیر قرار گرفته بود که خطاب به سرگرد دریکی از کلاس ها (سال 95 ) دوره ما بهشون گفت : من از این به بعد به خاطر شما نماز میخونم.

ایشون هم گفتن- به خاطر من نه- به خاطر خودت و خدا بخون(همین که بندگیش رو بکنی)

و از تاثیر های دیگه این بزگوار این بود که همه بچه ها تو اون فشار روحی و روانی و جسمی دوران آموزشی تنها کلاسی که در اون نمی خوابیدن.و با تمام خستگی ها و بی خوابی ها، سرحال ،شاد و قبراق بودن.سر کلاس ایشون بود.

تاثیرش رو من هم این بود که تصمیم گرفتم قاری قران بشم.و به ایشون هم گفتم اگه میشه حتی یکی از سوره ها رو (همین انا انزلنا) رو برام ضبط کنید و بفرستید با همون کیفیتی که تو کلاس ها می خوندید.

و متاسفانه ایشون هم بهانه اوردن که ما پیام رسان نداریم و از این جور چیزها و یه نیم چه قولی هم دادن اما نشد.

تو گروه تلگرامی که برای پادگان خاتمی یزد زدم و هر دوره بچه های جدید میرن. و بر میگردن ازشون پرسیدم.اونا هم تعریف میکردن.و سکوت روز آخر ترخیص و قران خوندن ایشون رو چند نفر گفتن که خیلی زیبا میخونده.

خوشا به سعادت ایشون که خدا بهشون توفیق داده.که به همچین جایی برسه.

ریه هاتون همیشه سالم و سلامت باشن.اقای حسینی عزیز